Alla inlägg den 19 februari 2009

Av erik - 19 februari 2009 08:44

sitter just nu i bilen halvsovandes på väg till ume och fixtrixa me laleh sen så lär de väl bli fylla där ikväll me henne och co..
känner mig inte så sugen om jag ska vara helt ärlig.. vill bara hem och sova.. och nått jag längtar efter är min min egna säng..
sovit på en luftmadrass hos mank myggan nu i 2 månader så jag ser fram emot att åka till oslo få mig en riktig säng

hade en mkt trevlig kväll igår:) jag och mank satt där först sen kom fylljohnny snackade sönder en
sen rammlade max in me nån brutta sen kom ida och sanna..sen sista timmen ramlade de in lite div folk.. trevligt trevligt,  men snart är de ju slut på klubb förkrök så folket skärp till er och se till att jag och tyzken får några riktigt trevliga onsdagar på vår korta tid kvar...
yeah yeah,

later on

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards